En dag att minnas!

Denna film är värd att se!


Tja tja!
Hårda bud lixom!
igår kom johan o fransson typ vid sju! Då for vi å åt på en kina resturang x) myms! (jag åt mest friterat O.O)
Sen for vi o bowla! (jag vann hela tiden!!! nee -.- sanna gjode och fransson typ =O tror jag)
Sen hyrde vi en film :D The mist. Sen såg vi den x) sen typ 3 på natten for vi ut o körde bil :D skjusa hem sanna.
Sen åkte "bönderna" på macken =) åt en korv sen typ var det en rolig snubbe där x) typ lite full eller EXTREMT glad :D höhö!

IDAG! jag gick typ o la mig 4. sen vid halv 11 bankade johan o fransson på >.< på mitt fönster -.- så då steg jag upp! lite förbannad man va då x) sen kom dom in =O Asså fransson ser jävligt lång o klen ut men han lyfte upp på o vände mig upp o ner >.< SEN så kasta han ut mig i snön O.O men! fransson har en soft spot! MAHAHA! på sidan :D man kan typ mobba ihjäl han så :O

Sen så blev ja helt ner sprutad o jätte blöt! -.- fan dålig stil! johan o fransson spruta vatten på mig. VATTEN! inget annat!
Sen så gick ja o johan ute i skogen o titta på tallar :O x))))

jag höll på att glömma vi såg en film till! BLACK SHEEP!
rolig skräck film!

Kommentarer
Postat av: Elle

haha ;P vilka busar ;) Ett tips: Båda pojkarna är AS kittliga :D Dom fnittrar som två flickor på sko rea ;)

2009-03-05 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0